Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sprzedaży

 

Postanowienia wstępne

  1. Sprzedawcą jest:

    Spółka TJ Investment Group sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Targowej 14A/14 82-200 Malbork NIP 5792275872 REGON 387032922.

  2. Ze sprzedawcą można kontaktować się:

    1. pod adresem email: kontakt@morzetustegna.pl

    2. pod numerem telefonu: +48 571 607 750

    3. pisemnie na adres: Targowa 14a/14 82-200 Malbork

  3. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – rezerwacji noclegów. Regulamin określa w szczególności prawa i obowiązki Stron, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

  4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).

  5. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem serwisu internetowego, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie treści Regulaminu.

§1. Definicje

  1. Klient - osoba fizyczna (w tym również Konsument), która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nie osiągnięcia pełnoletności, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

  2. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  3. Panel sprzedaży - zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym Sprzedawcy.

  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     

  5. Sprzedawca - Podmiot sprzedający możliwość skorzystania z usługi w obiekcie usługowym. Dane rejestrowe i kontaktowe do Sprzedawcy widoczne są w Panelu sprzedaży, tuż pod przyciskiem finalizacji zamówienia. System płatności online - PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 7 789 000,00 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.

  6. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie.

  7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające rezerwację.

     

§3. Rodzaje, zakres i warunki świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą Panelu sprzedaży:

  • usługa umożliwiająca zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,

  • usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez rezerwację i opłacenie noclegu,

  • usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mailowy potwierdzenia rezerwacji.

  1. Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są następujące: posiadanie urządzenia połączonego z siecią Internet; przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z włączoną obsługa języka Java Script: Google Chrome / Google Chrome Mobile w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

 

§4. Zasady świadczenia usług droga elektroniczna oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na adres e-mail potwierdzenia rezerwacji, która zostaje zakończona po przesłaniu potwierdzenia rezerwacji na wskazany przez Klienta adres e-mail.

  2. Możliwość korzystania z usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez rezerwację przez Klienta noclegu, usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenia rezerwacji, uzależniona jest od złożenia rezerwacji na nocleg, zgodnie z zasadami opisanymi w § 4.

  3. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§5. Zawieranie umów sprzedaży i sposób zapłaty

  1. W celu dokonania zamówienia należy dokonać rezerwacji noclegu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności oraz Regulamin Obiektu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub informacje. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane są jako pola wymagane.

  2. Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajdują się w podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.

  3. Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności" nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu Systemu płatności online.

  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest System płatności online PayU. Dostępne są szybkie przelewy internetowe oraz formy płatności następujących kart:

  • Visa

  • Visa Electron

  • MasterCard

  • MasterCard Electronic

  • Maestro

  1. Klient, który dokona skutecznej zapłaty, zawiera umowę sprzedaży. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest otrzymanie potwierdzenia rezerwacji na adres e-mail podany w formularzu Panelu sprzedaży.

  2. Ceny noclegów podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do wiadomości Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

  3. Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień — korzystania z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas zakupu i na Wejściówce a także na warunkach Regulaminu Obiektu, o ile tej Regulamin Obiektu został wskazany podczas zakupu.

  4. Błędnie podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy lub kontaktując się z nim za pośrednictwem numeru telefonu.

  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego lub numeru telefonu Sprzedawcy.

  6. Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.

 

§6. Odstąpienie od umowy

  1. Dla rezerwacji, dla których oznaczony jest konkretny dzień lub okres świadczenia usługi i które dotyczą umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu pieniędzy. Wynika to z art. 38 ust. 1 pkt 12) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.)

  2. Jeśli ust. 1 powyżej nie ma zastosowania, w ciągu 14 dni od złożenia rezerwacji Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży. Zgłoszenie powinno zawierać dane rezerwacji, która jest przedmiotem zwrotu.

  3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży prześle Klientowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  4. O ile zwrot jest możliwy, zwrot płatności dla Klienta jest dokonywany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą elektroniczną przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do zakupu Wejściówki.

  5. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był do złożenia rezerwacji i zaproponuje zamianę na równoważną usługę lub zwrot pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7 dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące rezerwacji, której dotyczy umowa.

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

  7. Postanowienia § 6 Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§7. Reklamacje, Rękojmia za wady

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby usługi objęte rezerwacją były świadczone bez wad i zgodnie z opisem usługi.

  2. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje należy kierować pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy, Zgłoszenie powinno zawierać dane rezerwacji, której dotyczy reklamacja. Do reklamacji należy dołączyć opis zaistniałej sytuacji.

  4. Każdą pisemnie zgłoszona wola reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia.

§8. Spory

  1. O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, wszelkie spory dotyczące umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientem rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.

  2. W przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje znajdują się na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

  3. Sprzedawca informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

  4. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - Sprzedawca w każdej sprawie będzie indywidualnie wyrażał zgodę bądź jej odmawiał.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia całego niniejszego Regulaminu.

  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia w Panelu sprzedaży. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).

 

 

 

§10. Polityka ochrony danych osobowych

 

 

1. Cel zbierania danych osobowych: Podczas korzystania z serwisu morzetustegna.pl lub kontaktu z Morze Tu Stegna za pośrednictwem innych kanałów, takich jak e-mail, Facebook, telefon, możemy zbierać Państwa dane osobowe. Morze Tu Stegna wykorzystuje i przetwarza te dane w celu dostarczania usług klientom, realizacji zamówień i komunikacji z klientami.

2. Administrator danych: Właściciel serwisu morzetustegna.pl tj Spółka TJ Investment Group sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Targowej 14A/14 82-200 Malbork NIP 5792275872 REGON 387032922. jest administratorem danych osobowych. Osoba przekazująca swoje dane osobowe poprzez serwis morzetustegna.pl, e-mail, telefon lub inny sposób wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych. Przekazane dane osobowe mogą być wykorzystywane tylko przez nas lub naszych dostawców rozwiązań IT. Tacy dostawcy przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i zgodnie z naszymi instrukcjami. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do dostępu do tych danych, ich kontroli, sprostowania, zmiany, ograniczenia lub wycofania zgody na przetwarzanie danych dotyczących jej, poprzez bezpośredni kontakt pod adresem e-mail: kontakt@morzetustegna.pl.

3. Rodzaj zbieranych danych: Podczas korzystania z serwisu możesz być poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez formularz lub inny sposób. Wymagamy tylko niezbędnych danych, takich jak imię, nazwisko i adres e-mail, w celu świadczenia usług. Dodatkowo, w celu potwierdzenia i realizacji rezerwacji w Morze Tu Stegna, konieczne jest podanie numeru telefonu kontaktowego. W przypadku usług noclegowych wymagane jest także podanie adresu zamieszkania oraz numeru dokumentu tożsamości z zdjęciem (zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce). Podanie tych danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie wymaganych danych może uniemożliwić realizację związanych z nimi czynności.

4. Ciasteczka (cookies): Serwis wykorzystuje technologię "ciasteczek" w postaci plików tymczasowych, tagów, skryptów, lokalnie współdzielonych obiektów takich jak HTML5 i Flash, oraz identyfikatorów reklamowych (np. Google's Advertising ID) podczas korzystania z serwisu przez klienta. Ciasteczka mogą być przechowywane na urządzeniach klienta (komputer lub urządzenie mobilne)